– I dag hadde jeg min nest siste fotoshoot før sommeren setter inn (…) Vet det er litt kjedelig at jeg ikke kan røpe hva jeg holder på med om dagen, men tro meg det er ordentlig gøyale ting, skrev Camilla Pihl på bloggen sin tidligere denne måneden sammen med sneak peeks fra en fotoshoot i New York. Nå avslører hun endelig sitt hemmelige prosjekt.

For første gang får nemlig neglelakkmerket essie sin egen ambassadør i Norge. Valget falt på en dame man sjeldent ser uten neglelakk, og som gjennom sin blogg inspirerer på områder som strekker seg fra interiør til mote, søte mobilcover, deilige feriedestinasjoner og ikke minst fine negler.

2222.jpg

Kilde: cocktailkjoler

– Essie er et lekent merke, hvor farger, inspirasjon og kvalitet står i sentrum, det var lett å finne en match i Camilla Pihl, sier merkeansvarlig for essie i Norge, Christine Helno.

Som ambassadør for essie vil toppbloggeren jobbe med flere prosjekter samtidig som hun vil inspirere det norske essie-teamet og sine lesere på bloggen når det kommer til negler. Tidligere denne måneden var hun i New York der hun møtte merkets globale fargedesigner, Rebecca Minkoff.

– Jeg har vært fan av essie i mange år og alle mine favorittfarger, de jeg bruker igjen og igjen, kommer fra essie. Jeg er derfor ekstra stolt over å få lov til å fronte dette merket! Skikkelig stolt faktisk, sier Camilla.

– Jeg er faktisk helt rå på å legge min egen neglelakk etter mange års erfaring. Det skjer ikke at jeg ikke har på neglelakk, og jeg har rett og slett blitt god fordi jeg har gjort det så mange ganger.

Les også: https://www.somado.no/cocktailkjoler-c-13.html