1. Hoppe over dusjing fordi det involverer å være naken som betyr at du blir kald, så nei takk. De sier at du ikke skal vaske håret hver dag uansett for å ta vare på de naturlige oljene, ike sant? Høres om en ok unnskyldning for meg. Pluss, jeg lukter ikke sååå vondt enda, så jeg kan sikkert komme unna med noen ekstra dager innpakket i teppet mitt. Noe som bringer meg til..  

2. Å aldri vaske teppet du har på deg 24/7 som om det var et ekstra hudlag laget helt og holdent av chenille. Åssen pokker vasker man chenille?! Hvis de ville at vi skulle vaske de, burde de ha fortalt oss hvordan (det står sikkert på merkelappen, men jeg er for kald til å ta det av og se). 

3. Å gni den rennende nesa di på sånn cirka alle klesplagg du eier uten å bry deg. Dette følges vanligvis opp av at du forteller deg selv at du skal vaske det snart, noe du definitivt ikke kommer til å gjøre. Spesielt hvis det er en genser, fordi disse vaskes en gang i året og du er klar over dette. 

4. Å våkne opp midt på natten fordi du må tisse, men du er for lat til å komme deg ut av senga, så du holder det inne for alltid. Og så, på morningen, forstår du at du har absorbert ditt eget tiss opp igjen og føler deg litt som et monster. 

Kilde: brudepike kjoler nettbutikk

5. Å ha på deg en lue over det ekle, møkkete håret ditt og late som om det er fordi du elsker lua di. Noe du faktisk også gjør, men det er mest fordi du er for kald til å dusje, noe som har etterlatt deg med fettete 90-talls hår som bare er søtt hvis det stikker ut fra under en lue. Forresten, du kommer aldri til å vaske den lua heller. 

6. Smøre Lypsyl på den såre, flassete nesen din og håpe at ingen ser at du tegner deg selv i ansiktet med leppepomade. Hey se, merkelappen, spesifiserer ikke hundre prosent at den bare er for lepper, da! 

7. Bli mer hudkrem enn menneske til slutt. Vinteren handler i det store og hele om å konstant smøre tykke lag med krem i ansiktet og på kroppen og deretter få personen du sover sammen med til å bli helt: "Ææææsj, ikke ta på meg. Hvorfor er du helt fettete?!"

8. Vaske ansiktet ditt og forstå at den tørre, døde huden din detter av som en ansiktsmaske. Men det er din egen hud det er snakk om. Og deretter frenetisk gni deg selv i ansiktet med håndkleet du ikke har vasket på en stund fordi i det siste har du startet å...

9. Ikke vaske klær på så lenge som det overhodet er mulig, fordi selv om vaskeriet bare er noen minutter unna, er det såååå langt. Hvis du har vaskemaskin hjemme hos deg selv, er du hundre prosent sikkert 400 ganger renere enn alle som ikke har det. Forresten, kan jeg komme bort i kveld? Vi kan se på Pitch Perfect sammen mens  jeg vasker klærne jeg ikke har vasket siden oktober i fjor. Forresten, spoiler: Jeg lukter ikke akkurat godt. 

10. Å ha på seg det samme paret med med strømpebukser sånn cirka 12 dager på rad. I løpet av vinteren tar jeg bare av meg strømpebukseparet jeg har på meg hver dag hvis de bokstavelig talt detter av meg i filler. Jeg har en med en stor rift i skrittet, men så lenge den også har føtter, ja, da går det fiiint. 

Les også: billige brudepikekjoler